Onze H.S.V. is opgericht op 3 juli 1933 met het eerste ledental van 40 leden.
Dit is inmiddels bijna 25 maal vermenigvuldigd naar een ledental van plusminus 1000 leden.
Wij zijn dan ook 1 van de grootste verenigingen van de gemeente Hardenberg.

Onze vereniging heeft 1 eigen water in beheer met een groot bestand met van allerlei soorten vissen.
Van de kleinste voorn tot karpers van 30 pond.

Wij als vereniging organiseren naast onze reguliere senior, jeugd en karper competitie ook nog het officiƫle:
N.K. panlat vissen.
Dit is altijd de 1ste Vrijdag in Juni.
Dit jaarlijkse evenement wordt altijd druk bezocht door vissers, maar ook door supporters.
Deze ludieke wedstrijd is gratis mee te vissen en er zitten mooie prijzen aan verbonden, mogelijk gemaakt door onze sponsoren.

Ook zijn onze witvis wedstrijden gratis mee te vissen als u lid bent van onze vereniging.
Wilt u ook eens mee vissen met een van onze activiteien schroom dan niet en kom lekker naar de waterkant.
Want vissen is leuk voor de ontspanning en gezelligheid.

Al onze data staan op de site onder het kopje wedstrijden.

Tot ziens aan de waterkant